De terugreis

20 oktober 2010 - Sydney, Australië

Reislog Woensdag 20 oktober.

We zijn nu bij Liz en Tony. Gisteren hebben we nog een boottochtje inclusief decadente lunch aan boord van een Captain Cook cruiseschip door de haven van Sydney aangeboden gekregen van hun. Daarna zijn we samen met Tony naar een exclusieve fototentoonstelling geweest en vervolgens zijn we gezellig uit wezen eten bij een leuk restaurant in de Blue Mountains, waar de twee overige gasten net aangekomen Nederlanders waren. Het is nu voorbij, we gaan naar het vliegveld en zijn donderdag weer thuis. Tot later.

Groeten, Ray & Betty

1. Peter Ooms:
    20 oktober 2010
    Hoi Ray & BettieCo,

Hier even een bericht dat alles redelijk gevolgd is bij de Rabo. Wat een verhalen en wat een Kenburrah ervaringen. Drugscontroles , camerasmashes tot en met illness with wellness....

Veilige thuisreis toegewenst en vooral heel veel naplezier.

Veel groet,

Peter Ooms
  2. Gaby:
    20 oktober 2010
    hey papa & Betty
    Ik hoop dat jullie een mooie en leuke reis hebben gehad!
    Ik kom snel weer langs als jullie thuis zijn!
    xxx gaby
  3. Astrid:
    22 oktober 2010
    Hi, mates! Inmiddels zullen jullie al thuis zijn, aan het bekomen van de jetlag. Een reis om nooit te vergeten, denk ik zo. Ray, moet jij al maandag weer aan het werk? Nou, globetrotters, Aussies, veel rust en ontspanning gewenst!